Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ο πολυδύναμες σχολικές συγχωνεύσεις του ΥΠΔΜΘ και ο ερυθρυών χαιρέκακος υποβολέας


Υπουργείο Παιδείας: Συγχωνεύσεις Σχολείων και δημιουργία Σχολικών Κέντρων και Πολυδύναμων Σχολικών Μονάδων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ  ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. – Πόλη: 15180 – Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr, email: press@minedu.gov.gr

Δελτίο Τύπου   14/01/2011
Παιδαγωγική η λογική για τις συγχωνεύσεις Σχολείων
«…Καλά μη το λέτε από την αρχή. Μη αγωνιάτε τόχουμε καταλάβει ότι πονάτε την παιδαγωγική, όπως και το λαό πολύ καιρό τώρα… Το σιγανό  ποταμάκι  δηλαδή….»

Η δημιουργία Σχολικών Κέντρων και Πολυδύναμων Σχολικών Μονάδων, ….
«Γιατί δυο ονόματα; Μήπως γιατί θα πρόκειται για δυο οντότητες που θα αλληλοπλέκονται, αλλά δεν θα ταυτίζονται στον ίδιο ανθρωποχώρο; Μήπως τα κέντρα δεν θα είναι σχολεία, αλλά μορφές της αγοράς, μορφές εκπαιδευτικών επιχειρήσεων εντός των δημόσιων «νέων» σχολείων…
Κέντρα; Δηλαδή μαθητές, καλλικρατικοί-ημιεπιχειρηματικοί  δήμοι, «γονείς» και γονείς, τοπικοί φορείς-τοπικοί επιχειρηματικοί όμιλοι;
Μονάδες ή σχολικές κοινότητες; Μάλλον όχι κοινότητες; Και οι καθηγητές; Απλώς υπάλληλοι. Απλά ελαστικά εργαζόμενοι με δομές επιθεωρητισμοί πάνω από τις ψυχές και τα κεφάλια του; Και η παιδαγωγική ελευθερία; Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι;»

… που δρομολογεί το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σχεδιάζεται αυστηρώς με Παιδαγωγικά κριτήρια, υπηρετώντας τον μαθητή και την εκπαιδευτική κοινότητα.
«Ναι, ναι αυστηρά παιδαγωγικά.. Γιατι καμιά κουβέντα για τα οικονομίστικα; Μα γιατί το κράτος ξεπουλά το ρόλο του, αφού πρώτα ξεπουλά λαό και χώρα…»

…. Βασικοί στόχοι του εγχειρήματος είναι η ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, ο εξορθολογισμός στη διασπορά των σχολικών μονάδων και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, ώστε να διευκολύνεται και να υποστηρίζεται η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για όλους τους μαθητές της επικράτειας.
«Εξορθολογισμός διασποράς; Καταλάβαμε: Μαζικές καταργήσεις σχολείων και συγχωνεύσεις-γιγαντώσεις. Μεζές ενδιαφέρων για τις επιχειρήσεις της δήθεν τοπικής κοινωνίας…
Για όλους του μαθητές της επικράτειας; Ναι, ναι απολογείστε για τη αναμενόμενη μαθητική διαρροή των πληβείων… Το ξέρετε και πάτε γυρνάτε στον τόπο του σκοτεινού εγκλήματος που ετοιμάζετε μήνες τώρα οι άνθρωποι της δημοκρατίας και διαφάνειας… Ου υμίν…»

·         Παιδαγωγικοί Λόγοι & Εκπαιδευτικά Οφέλη
Αναλυτικότερα, οι βασικοί παιδαγωγικοί στόχοι του νέου οργανωτικού σχεδιασμού είναι να υπάρχει ένας δάσκαλος ανά τάξη, στα Δημοτικά σχολεία, καθώς και ικανός αριθμός μαθητών ανά τάξη.  Τα οφέλη που προκύπτουν είναι ότι με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η οργάνωση των Πολυδύναμων Σχολικών Κέντρων σε Ολοήμερα Σχολεία, υποστηρίζεται η λειτουργία τμημάτων ένταξης και ενισχυτικής διδασκαλίας και υλοποιούνται επαρκέστερα και αρτιότερα καινοτόμες δράσεις και πρωτοποριακά προγράμματα διδασκαλίας….
 «Οικονομικά οφέλη; Για ποιους; Άσε άσε υποβολέα… Ξέρουμε… Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι θα πάρουν τις δόσεις τους κανονικά και οι επιχειρηματίες, ντόπιοι και ξένοι θα πάρουν κομμάτια από τις λείες…»

·         Κριτήρια Επιλογής Σχολικών Μονάδων
Στη διαδικασία συνενώσεων προσμετρούνται τα δημογραφικά στοιχεία κάθε περιοχής (ρυθμός μείωσης των μαθητών), η χιλιομετρική απόσταση που καλείται να διανύσει κάθε μαθητής (όχι παραπάνω από 10 χιλιόμετρα ή μετακίνηση μισής ώρας σε συνάρτηση με το γεωγραφικό ανάγλυφο και τις καιρικές συνθήκες της κάθε περιοχής),
«δημογραφικά στοιχεία προσμετρούνται απλά… Δεν καθορίζουν… Εξάλλου στο ξεθεμελίωμα των επαρχιών της επαρχίας θα μείνει μόνο το νεκροταφείο και τα μαυρισμένα μάρμαρα με τα ονοματα των νεκρών προγόνων μας να σιγοσβήνουν με τον παγετό πάνω τους… Ποιος θα κάνει παιδιά για να τιμά πια τους νεκρούς, να προχωρά τη ζωή με τους ζωντανούς, να συμβιώνει με τα στοιχεία της φύσης;»

…. καθώς και οι κτηριακές υποδομές (εγκαταστάσεις, εξοπλισμός κ.α.) στο σχολείο μετακίνησης.
«Κτηριακές υποδομές.. Ξέρουμε ότι είναι ο «βραχνάς» σας, η αχίλλειος πτέρνα σας.. Αλλά εσείς ξέρετε τι κάνετε με τα προβλήματα: Τα διαγράφετε από το χάρτη, δεν τα λύνετε… Καταλάβατε έτσι;»

….Στο πλαίσιο αυτό, οι νέες πολυδύναμες σχολικές δομές, οι οποίες επιλέγονται βάσει των αρτιότερων κτηριακών εγκαταστάσεων- υποδομών, θα λειτουργήσουν ως Ενιαία Σχολική Μονάδα και όχι ως παράρτημα….

«Πολυδύναμες; Βέβαια. Με μεγάλες δυνατότητες για πλαστικό χρήμα, για εμπορικά κέντρα, για δημοτικά και γυμνάσια παρέα με το τοπικό .. Malll.. Καλό καφέ θάχει; Ταβλάκι; Εξετάσεις; Φυσικά…, όπως και του πουλιού το γάλα…»
               ·         Κριτήρια Εξαίρεσης Σχολικών Μονάδων
Λαμβάνοντας υπόψη την ιδιομορφία του γεωγραφικού ανάγλυφου, αλλά και του πλήθους των δυσπρόσιτων, απομακρυσμένων και νησιωτικών περιοχών της χώρας μας, ο σχεδιασμός θέτει αυστηρά κριτήρια στην επιλογή των που συνενώνονται και αυτών που εξαιρούνται. Συγκεκριμένα, εξαιρούνται από το πρόγραμμα συνενώσεων τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης των απομονωμένων και απομακρυσμένων ορεινών και νησιώτικωνπεριοχών της χώρας, στις οποίες οι αποστάσεις, οι καιρικές και οι συγκοινωνιακές συνθήκες δεν διασφαλίζουν τις παιδαγωγικές προϋποθέσεις για την ασφαλή και άνετη μεταφορά των μαθητών….

 σχολικών μονάδων
 «Εξαιρούνται.. χαχαχαχα Η εξαίρεση πάντα στοιχείο για τους Γκέμπελς των διαπλεκόμενων ΜΜΕ.. Βορά στο νου και το στομάχι των πεινασμένων τηλεθεατών.. Αλλά μέχρι πότε ψυχίατροι τυρρανίσκοι; Το ποτάμι γεμίζει και φουσκώνει…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.