Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Διακήρυξη - ψηφοδέλτιο Εκπαιδευτικής Παρέμβασης Αχαϊας

Μέλος του πανελλαδικού Δικτύου των Παρεμβάσεων – Συσπειρώσεων

 Μπορούμε να  αντισταθούμε. Δεν υπάρχουν μονόδρομοι!
Ι) Για το πολιτικό τοπίο:
Ο λαός γύρισε την πλάτη σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Δεν εμπιστεύεται όμως ούτε την καθεστωτική αριστερά. Ούτε ψάχνει για φθαρμένα δεκανίκια προθύμων «δεξιά και αριστερά». Ψάχνει για Λύση:
 «… Οι μύθοι με τους οποίους οι κυρίαρχοι κύκλοι της Ευρώπης … καταρρέουν ένας ένας… Η αναδιαπραγμάτευση του χρέους δεν μπορεί όμως να γίνει προς όφελος του οφειλέτη χωρίς κάποιο συσχετισμό δύναμης, μια πρωτοβουλία που να δίνει διαπραγματευτική δύναμη σ' αυτόν που χρωστά. Αυτό ακριβώς είναι το νόημα της στάσης πληρωμών… Στην περίπτωση της χώρας μας, αυτό σημαίνει αναγκαστικά ανάκτηση της άσκησης εθνικής νομισματικής πολιτικής, δηλαδή έξοδο από την κλπ…» -  Στάθης Κουβελάκης, Ελευθεροτυπία, 28-11-2010.
 ευρωζώνη,
► Για το πότε, πώς, με ποιους όρους, με ποια κυβέρνηση θα αρνηθούμε το χρέος και το Ευρώ τους, την απάντηση θα δώσει το λαϊκό κίνημα. Είναι αυτονόητο ότι θα γίνει με ρήξη με την Ε.Ε., που αποδεικνύεται μαζί με το ΔΝΤ μηχανισμός νέας κατοχής. Τα 11 χρόνια δεν είναι λίγα. Να κοψοχρονιάσουν!
ΙΙ) Για το χώρο του δημοσίου -15 Δεκέμβρη όλοι στους δρόμους
Όλα δείχνουν πως με εργαλεία τον «Καλλικράτη», τα «μνημόνεια», την «απογραφή» και τα «ηλεκτρονικά μέσα» ετοιμάζουν για όλο το δημόσιο: 1) νέο διπλό και δήθεν ενιαίο μισθολόγιο με περικοπές επιδομάτων - δώρων (αναλογικά), με εισαγωγή σύνδεσης «αξιολόγησης»-βαθμολόγησης-ασταθούς επιδόματος και με εισαγωγή για πρώτη φορά της ειδικότητας. 2) Υποχρεωτικές μετατάξεις, ελάχιστους διορισμούς μονίμων, δημιουργία πολλαπλών εργασιακών σχέσεων (βλ. ημερομίσθιους ΕΣΠΑ), πολύ μεγαλύτερο κτύπημα της οργανικότητας, αύξηση των πειθαρχικών. 3) Συγχωνεύσεις και αναδιαρθρώσεις με κύριο κριτήριο το αυταρχικότερο κράτος για εξοικονόμηση χρημάτων υπέρ των τοκογλύφων. Αναδιαρθρώσεις, δηλ. με καταργήσεις Ν. Π. Δ. Δ. (όπως του ΟΕΕΚ), συγχωνεύσεις δομών, σχολείων, τμημάτων, σχολών και Πανεπιστημίων κυρίως με τη λογική της εμπορευματοποίησης με εργαλεία τα εναλλασσόμενα μνημόνια. 4) Μειώσεις των κρατικών επιχορηγήσεων (στον προϋπολογισμό το ποσοστό για την παιδεία υπολογίζεται στο 2,75%) με στόχο τα δίδακτρα, την αύξηση της φορολογίας, την είσοδο χορηγών και μάνατζερ (που θα μετατρέψουν το σχολείο και τα ΑΕΙ σε Α.Ε.), με ό,τι αυτά συνεπάγονται. 5) Αναμένονται επίσης μειώσεις στα επικουρικά ταμεία και ΤΕΑΔΥ (εφάπαξ), με αυξήσεις κρατήσεων, πέρα από το πάγωμα των μισθών και τη μείωση των δώρων. 6) Φαίνεται ότι στο στόχαστρο έχουν κατόπιν και τις απολύσεις μονίμων (γραμμή ΔΝΤ), στο βαθμό η συνολική αντίστασή μας θεωρηθεί μικρής δυναμικής. Τα θέλουν όλα και τώρα….
Οφείλουμε: α) Στο επερχόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ (1-3/12/2010) να προσπαθήσουμε ως ρεύμα να ραγίσουμε τον κομματικό και γραφειοκρατικό της ρόλο με σύνθημα: Όχι στην κατεδάφιση των δημόσιων αγαθών – Όχι αποδιοπομπαίοι τράγοι οι Δ. Υ. - Κανένα νέο Μισθολόγιο με τους όρους του ΔΝΤ και της Τρόϊκας.  β) Να προετοιμάσουμε την Γεν. Συνέλευση της ΟΛΜΕ μετά τα Χριστούγεννα έχοντας συγκροτήσει το νέο ΔΣ. γ) Να αναβαθμίσουμε τη θέση μας και την ίδια την Πρωτοβουλία των πρωτοβάθμιων σωματείων Ιδ. Και Δημ. τομέα στην Αχαΐα.
ΙΙ) Για το χώρο του δημόσιου σχολείου
Εκτός από τις συγχωνεύσεις κεντρικών δομών το κύριο βάρος της επίθεσης σε πρώτη φάση στη β/βάθμια εκπαίδευση εκτιμάμε ότι θα γίνει κυρίως μέσα από το «νέο Λύκειο» και το νέο νομοσχέδιο για την Τεχνική Εκπ/ση. Οι σχεδιασμοί για το «νέο σχολείο» έχουν αρχίσει και γίνονται κατανοητοί, αφού γνωρίζουμε τις δοκιμές με τα «800 νέα δημοτικά», το σχέδιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ και το προσχέδιο για το Λύκειο. Αναμένουμε ακόμα το σχέδιο για την Τ. Ε. και φυσικά τις λεπτομέρειες του νέου ενδοσχολικού και μεταλυκειακού εξεταστικού των μαθητών. Εκτός από την αύξηση της εμπορευματοποίησης, της διάλυσης των παράλληλων δομών του σχολείου, την πορεία κατάργησης της αντισταθμιστικής εκπαίδευσης (Ενισχ. Διδ., ΠΔΣ, Αθλητικά, Μουσικά, κλπ) έχουμε και το σχεδιασμό της διάλυσης της όποιας ενιαίας γνώσης υπήρχε σε κάθε επιστημονικό πεδίο (π.χ. φυσικές και ανθρωπιστικές επιστήμες για το «νέο Λύκειο»).


Οφείλουμε: α) Να αυτό-οργανωθούμε σε επίπεδο σχολείων ή σχολικών συγκροτημάτων σε σταθερή σχέση με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Να ανοίξουμε το ζήτημα της ενιαίας γνώσης, της αγωγής και του πολιτισμού ως κέντρου του σχολείου και όχι τη λογική «Super Market» και την αδιέξοδη συνεχή πιστοποίηση. β) Να ζητήσουμε να αποκτήσουν τα σχολεία γραμματείς και φύλακες (και όχι μόνο η διοίκηση). Να μην απολυθεί κανένας από το Δημόσιο. Να απέχουμε δημιουργικά από την εξωδιδακτική εργασία, όταν θα πάνε να πετσοκόψουν τα αντίστοιχα επιδόματα. γ) Να προετοιμαστούμε για μαζικούς μεγάλους και πολύμορφους αγώνες (Παλαιών και νέων μορφών). Δεν γίνονται αγώνες με τηλεφωνικές αντιπροσωπεύσεις (κομματικών ή γραφειοκρατών) συνδικαλιστών. Αυτά μας τελειώνουν. δ) Να κάνουμε την Εκπ. Παρέμβαση αυτό για το οποίο υπάρχει: τον καταλύτη σε σχολεία, ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ και στους δρόμους του αγώνα για την ενότητα των από κάτω. Οι κομματικές ενότητες μας τέλειωσαν.
IV) Για τις άλλες παρατάξεις
Βρίσκονται όλες σε νευρική παράκρουση, αφού τα πλαίσια των κομμάτων αναφοράς τους είναι αλλού γι’ αλλού: Α) ΠΑΣΚ: Τρώνε το χαπάκι του μονόδρουμου γι’ αυτό και είναι υποτονικοί στην πορεία διάλυσης του λαού και της χώρας. Διαμαρτύρονται ακόμα μόνο για περιφερειακά θέματα εξ ανάγκης. Αγνοείστε τους. β) ΔΑΚΕ: Χωρίς σχέδιο, ακολουθούν τον Α. Σαμαρά στους ακροβατισμούς τους. Τηλεφωνούν να μαζέψουν ψήφους και δεν μπορούν ακόμα να κατεβάσουν ούτε το 10% του ψηφοδελτίου τους στο δρόμο. Κλείστε τους το τηλέφωνο. Γ) ΕΑΣ: Η πολυδιάσπαση στον πολιτικό χώρο αναφοράς τους (ΣΥΡΙΖΑ και ΣΥΝ) επισκιάζει τις  αγωνιστικές προθέσεις μιας μερίδας συναγωνιστών και καθιστά υποκριτικές τις εκκλήσεις για εκλογική ενότητα εφ’ όλης της ύλης. δ) Ταξ. Εν.–ΠΑΜΕ: Ο σοκαρισμένος λαός γυρίζει την πλάτη στους «μονόφθαλμους Κύκλωπες» και στις αυτιστικές στρατηγικές. Γι’ αυτό είναι ακίνδυνοι.
Να μπουν στα σωματεία οι παρατάξεις και όχι τα σωματεία στις μονοκομματικές τους αποφάσεις.   

V) Ψηφοδέλτιο για Δ. Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας 8-12-2010, 8.30-19.00, Συγκρ. Τεμπονέρα


Αγγελοκωστόπουλος Βαγγέλης, 10ο Γυμν.  Πάτρας    
Αντωνίου Νίκος, 2ο ΕΠΑΛ Πάτρας 
Βλάσση Γωγώ, Γυμν. Ρίου
Δημόπουλος Βασίλης, 20ο Γυμν. Πάτρας    
Ζενζεφύλης Βασίλης, 2η ΕΠΑΣ  Πάτρας 
Καλλιμάνη Αθηνά, 8ο  Γυμν. Πάτρας    
Κοντζιά Βιβή,  2ο ΕΠΑΛ Πάτρας 
Κύργιου Σβετλάνα, 18ο  Γυμν. Πάτρας 
Κωσταράς Γιώργος, Λυκ. Λουσικών
Κωστόπουλος Γιάννης, Γυμν. Κ. Αχαΐας  
Μάλφας Γιώργος, Γυμν. Σαγεΐκων - 5ο Λύκειο
Μήλιας Γιώργος, 1ο Λύκειο
Μούρτζη Βάσω Γυμν. Κ. Αχαΐας 
Μπελερή Ντίνα, 5ο Λύκειο

Μπούρδαλας Παναγιώτης, Γυμν. Χαλανδρίτσας
Μωραΐτη Μαρία, 21ο Γυμν. Πάτρας
Ντάφλος Γιώργος, 13ο  Γυμν. Πάτρας
Οικονόμου Γιώτα, 2ο Γυμν. Πάτρας
Πανούσος Βασίλης, Λύκ. Παραλίας
Παπαστεφανόπουλος Τάσος, 6ο Γυμν. Πάτρας
Σταυριανού Σοφία, 18ο  Γυμν. Πάτρας 
Τάσσης Γιώργος 13ο  Γυμν. Πάτρας
Τεκτωνίδου Δόμνα  3ο Λύκ. Πάτρας
Τσουκαλάς Χρήστος, Γυμν. Δεμενίκων
Φούκα Μαρία, Γυμν. Φαρρών
Φραγκουλάκη Κατερίνα, Γυμν. Οβρυάς
Χασιώτη Ελπινίκη, 1ο Γυμν. Παραλίας
Χουσάκου Λίτσα, Γυμν. Λάππα




Κάνε την οργή σου δράση για ένα σωματείο που ενώνει και αγωνίζεται
Για ένα πανεκπαιδευτικό – παλλαϊκό μέτωπο για την ανατροπή της πολιτικής ΕΕ - Τρόΐκας – Κυβέρνησης: 15 Δεκέμβρη όλοι στους δρόμους!
Ψηφίζουμε – Στηρίζουμε
Εκπαιδευτική Παρέμβαση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.