Ρ.Α.Σ.
Ρ
ΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
Ρ
ΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
[ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ]
«Για Παλλαϊκή Δράση ενάντια στο κατοχικό μνημόνιο»
«Ξεκίνησε ο χορός του Ζαλόγγου και στην Αιτωλ/νία»
Ε |
ίχαμε γράψει πριν μέρες «σχετικά με τις καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολείων». Το Υπουργείο Παιδείας, ήταν βέβαιο για εμάς, ότι θα προχωρούσε σε καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολείων στην Αιτωλ/νία. Ο Διευθυντής εκπαίδευσης του νομού ανακοίνωσε την εισήγησή του με συγκεκριμένα σχολεία δίνοντας τέλος στις προσδοκίες ορισμένων τοπικών παραγόντων για το αντίθετο. «Από την ουτοπία στον ακραίο φιλελευθερισμό».
Μέχρι στιγμής προτείνονται οι εξής καταργήσεις -συγχωνεύσεις στο νομό με την μεθόδευση των δήθεν… παιδαγωγικών - «Καλλικρατικών» κριτηρίων, ως εξής:
Καταργήσεις Γυμνασίων:
Καταργήσεις Γυμνασίων:
-Αγ. Βλασίου, Μοναστηρακίου, Καλυβίων, Καμαρούλας, Μαλεσιάδας, Παλαιομάνινας, Σαρδινίων, Φυτειών.
Καταργήσεις Λυκείων:
-Παναιτωλίου και οι Λυκειακές τάξεις Παλαίρου, Φυτιών.
Καταργήσεις ΕΠΑΛ:
-Καινουργίου, Κατοχής.
Συγχωνεύσεις Γυμνασίων σε μια σχολική μονάδα:
-Καινουργίου + Παναιτωλίου σε Γ/σιο Θεστιέων, Γαβαλούς + Κάτω Μακρυνούς + Ματαράγκας σε Γ/σιο Μακρυνείας.
Συγχώνευση Λυκείων σε μια σχολική μονάδα:
Γαβαλούς-Ματαράγκας σε ένα Λύκειο Μακρυνείας.
Η προώθηση του σχεδίου εκτεταμένων συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολικών μονάδων και στην Αιτωλ/νία μοναδικό στόχο έχει την εξοικονόμηση πόρων από τις λειτουργικές δαπάνες των μικρών και μεσαίων σχολικών μονάδων και τίποτε άλλο. Ανεξάρτητα βέβαια από την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας.
Αυτό το σχολείο που προτείνεται, το δήθεν «μεγάλο με όλες τις δραστηριότητες», δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών του ελληνικού λαού.
Αντίθετα αποτελεί μία ιστορική και εκπαιδευτική οπισθοδρόμηση κλίμακας, εξαιτίας της οποίας θα προκύψουν εκατοντάδες χιλιάδες φουρνιές ημιμαθών ή αμαθών νέων ανθρώπων.
Ο στρατηγικός στόχος της κυβέρνησης και των τοπικών «αξιωματούχων» στα πλαίσια του κατοχικού μνημονίου είναι πλέον ξεκάθαρος.
Με τη δραματική μείωση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων (θέρμανση, συντήρηση, εξοπλισμός κτλ), με το πάγωμα στις κατασκευές νέων κτιριακών....... υποδομών, με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, με την κατάργηση των αντισταθμιστικών δράσεων που αφορούσε στους προερχόμενους από χαμηλά εισοδήματα μαθητές, με την ελαχιστοποίηση
των προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών και ταυτόχρονα με τις αλλαγές τόσο στο νομοθετικό πλαίσιο όσο και στη διοικητική δομή της εκπαίδευσης, φέρνει και νέες σαρωτικές συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολικών μονάδων στο νομό μας.
Όλα αυτά γίνονται με τραβηγμένη την κουρτίνα ώστε να μην μαθαίνουν οι «πτωχοί χωρικοί» για το μέλλον των παιδιών τους.
Με τη δραματική μείωση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων (θέρμανση, συντήρηση, εξοπλισμός κτλ), με το πάγωμα στις κατασκευές νέων κτιριακών....... υποδομών, με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, με την κατάργηση των αντισταθμιστικών δράσεων που αφορούσε στους προερχόμενους από χαμηλά εισοδήματα μαθητές, με την ελαχιστοποίηση
των προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών και ταυτόχρονα με τις αλλαγές τόσο στο νομοθετικό πλαίσιο όσο και στη διοικητική δομή της εκπαίδευσης, φέρνει και νέες σαρωτικές συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολικών μονάδων στο νομό μας.
Όλα αυτά γίνονται με τραβηγμένη την κουρτίνα ώστε να μην μαθαίνουν οι «πτωχοί χωρικοί» για το μέλλον των παιδιών τους.
Τα σχέδια που απεργάζονται τα μαγειρεία, κυβερνητικά ή τοπικά σκοπεύουν την μετακίνηση του πληθυσμού σε μεγαλύτερα αστικά κέντρα, την ερήμωση των χωριών, τη σχολική διαρροή κυρίως από οικογένειες χαμηλών εισοδημάτων.
Στοχεύουν σε απέραντα σχολικά συγκροτήματα συγκέντρωσης μαθητών της περασμένης εποχής, με τους μαθητές να «τσουβαλιάζονται όπως τον παλιό καλό καιρό !», και τους εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα σε τμήματα με αριθμό μαθητών 30+ ενώ χάνονται πολλές οργανικές θέσεις σε συνδυασμό και με την αύξηση του ωραρίου.
Η σταθερή εργασία περνά στα χέρια των νέων κομματαρχών, τοπικών και υπερτοπικών. Η κυβέρνηση παραδίδει το «Δωρεάν Δημόσιο Σχολείο» έρμαιο στα χέρια της αγοράς και των ιδιωτών για να αλωνίζουν στην εκπαίδευση και όποιος θέλει να μάθει γράμματα να είναι υπόθεση της οικογένειάς του και όχι της πολιτείας!
Θέλουν να μετατρέψουν το αγαθό της Γνώσης, της Ενιαίας – Δημόσιας – Δωρεάν Εκπαίδευσης και Παιδείας σε εμπόρευμα και τους μαθητές, όσους μπορούν να πληρώσουν, σε πελάτες!
Η απάντηση σε αυτή την αντικοινωνική-αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης-ΔΝΤ-ΕΕ δεν μπορεί σήμερα να δοθεί μόνο από τους εκπαιδευτικούς, αλλά χρειάζεται και η ενεργός συμμετοχή ολόκληρης της κοινωνίας, με πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της αυτοδιοίκησης και των τοπικών συλλογικοτήτων, κοινωνικών φορέων καθώς και της εκπαιδευτικής κοινότητας συνολικά.
Στην αναμέτρηση αυτή θα κριθούμε όλοι!
Κανένας συνάδελφος δεν μπορεί πλέον να μένει απαθής γιατί η λάβα των βρικολάκων έφτασε μέχρι τον δικό του καναπέ…
Αν δεν αντισταθούμε ούτε τώρα, πότε;
Καλούμε και τις δύο ΕΛΜΕ του νομού Αιτωλ/νίας σε γενικό ξεσηκωμό τόσο των συναδέλφων όσο και της τοπικής κοινωνίας με πλήρη ενημέρωση και συντονισμό για αγωνιστικές κινητοποιήσεις με πολλές μορφές καθώς επίσης και τη συγκρότηση αντιπροσωπευτικής επιτροπής αγώνα του νομού.
Καλούμε επίσης τους Δήμους, τα τοπικά και κοινοτικά συμβούλια καθώς και τους γονείς στη λήψη αποφάσεων-καταγγελίας για το «έγκλημα» που διαπράττετε στην περιοχή και στην εκπαίδευση και κατ’ επέκταση στην ελληνική κοινωνία.
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ
ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΙΔΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ 22 – 23 ΦΛΕΒΑΡΗ
Αγρίνιο, 9 Φλεβάρη 2011
Ρ.Α.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.