Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Εκπαιδευτικό συνέδριο της ΟΛΜΕ στο Βόλο από 7 έως 9 Απριλίου 2011

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ 9ου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ LIVE
ΒΟΛΟΣ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011

 (Πατήστε εδώ)

Το 9ο Εκπαιδευτικό της Συνέδριο διοργανώνει η ΟΛΜΕ από 7 έως 9 Απριλίου στην Αγριά του Βόλου. Το Συνέδριο έχει θέμα «Εκπαιδευτικά και εργασιακά προβλήματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», ενώ στις εργασίες του αναμένεται να παραβρεθούν και εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Λακωνίας.
Το πρόγραμμα εργασιών του Συνεδρίου έχει αναλυτικά ως εξής:  ............
Πέμπτη 7/4
Εναρκτήρια Συνεδρία
10.15-11.15Προσέλευση – εγγραφές – προσφορά καφέ κατά την άφιξη
11.15-12.00•Χαιρετισμός-καλωσόρισμα από τον Σωκράτη Σαβελίδη, πρόεδρο της ΕΛΜΕ
Μαγνησίας
•Καλλιτεχνικό πρόγραμμα από την ΕΛΜΕ Μαγνησίας

12.00 – 14.00Προεδρείο: Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε.
•Εναρκτήρια ομιλία Δημήτρη Πεππέ, προέδρου της ΟΛΜΕ
•Χαιρετισμοί εκπροσώπων φορέων και οργανώσεων

14.00-17.00Διάλειμμα – γεύμα (για τους/τις συνέδρους)
Απογευματινή Συνεδρία
17.00-18.45Προεδρείο: Δ. Πεππές, Ν. Παπαχρήστος, Β. Λουζιώτης
•Παύλος Χαραμής, Πρόεδρος ΚΕΜΕΤΕ: Σύντομη παρουσίαση των σκοπών και
στόχων του Συνεδρίου
•Χρύσα Σοφιανοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο:
«Εκπαιδευτικά και εργασιακά θέματα που σχετίζονται με τη μαθησιακή διαδικασία»
• Γιάννης Καμαριανός, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών: «Εκπαιδεύοντας στην
εποχή του μνημονίου: Όροι και συνθήκες επιτέλεσης του εκπαιδευτικού έργου»
• Γιώργος Μαυρογιώργος, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: «Το σχολείο και ο εκπαιδευτικός σε τροχιά διαρκούς «επιτήρησης», διαπραγμάτευσης και πάλης: Η περίπτωση των «κοινοτικών» προγραμμάτων και του «μνημονίου»
• Γιώργος Γρόλλιος, Αν. Καθηγητής, Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.: «Εκπαιδευτικοί, αναλυτικά προγράμματα και Νέο Σχολείο»
Ερωτήσεις – συζήτηση

18.45-19.15Διάλειμμα – καφές
19.15-21.00Προεδρείο: Δ. Γκίνης, Θ. Κοτσιφάκης, Π. Χαραμής
•Ομιλία εκπροσώπου της Education International / ETUCE
•Ανακοίνωση των βασικών πορισμάτων της έρευνας ΙΠΕΜ – ΚΕΜΕΤΕ – Κοινωνικού Πολύκεντρου
•Ανακοίνωση των πορισμάτων αντίστοιχης έρευνας της Οργάνωσης Ελλήνων Λειτουργών
Μέσης Εκπαίδευσης Κύπρου (ΟΕΛΜΕΚ)
Ερωτήσεις – συζήτηση
Λήξη των εργασιών της 1ης ημέρας

Παρασκευή 8/4
Πρωινή Συνεδρία
Α΄ Ενότητα: Παιδαγωγικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις09.30 – 11.30Προεδρείο: Ν. Κωνσταντίνου, Λ. Κορφιάτης, Γ. Ανδρινόπουλος
•Ομάδα Εργασίας Α1: Οργάνωση και πραγματοποίηση της διδακτικής / μαθησιακής
διαδικασίας (προγράμματα, βιβλία, διδακτικές μέθοδοι, αξιολόγηση, «κρυφό» αναλυτικό
πρόγραμμα κ.λπ.)
•Ομάδα Εργασίας Α2: Εκπαιδευτικός, μαθητές/-τριες, γονείς, τοπική κοινότητα,
ευρύτερη κοινωνία και ΜΜΕ
•Ομάδα Εργασίας Α3: Αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δ.Ε.
•Ομάδα Εργασίας Α4: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Δ.Ε.

11.30 – 12.00Διάλειμμα – καφές
12.00 – 14.00Συζήτηση των θεμάτων της Α΄ Ενότητας σε τέσσερις παράλληλες συνεδρίες
14.00 – 15.30Διάλειμμα, γεύμα (για τους/τις συνέδρους)
Απογευματινή ΣυνεδρίαΒ΄ Ενότητα: Οργάνωση και διοίκηση εκπαίδευσης και σχολικής μονάδας - Εργασιακά
- Ο ρόλος του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών Δ.Ε.

15.30 – 17.30Προεδρείο: Γ. Αλεβυζάκης, Ηλ. Παπαχατζής, Άγ. Μπάτρης
•Ομάδα Εργασίας Β1: Διαδικασίες πρόσληψης/διορισμού – εργασιακές σχέσεις –
μισθολογικά και ασφαλιστικά
•Ομάδα Εργασίας Β2: Περιβάλλον και συνθήκες εργασίας και επιπτώσεις στην υγεία των εκπαιδευτικών
•Ομάδα Εργασίας Β3: Οργάνωση της διοίκησης της εκπαίδευσης και επιστημονική καθοδήγηση
•Ομάδα Εργασίας Β4: Ο ρόλος του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών Δ.Ε.

17.30 – 18.00Διάλειμμα – καφές
18.00 – 20.00Συζήτηση των θεμάτων της Β΄ Ενότητας σε τέσσερις παράλληλες συνεδρίες
Λήξη των εργασιών της 2ης ημέρας

Σάββατο 9/4
Καταληκτική Συνεδρία
09.30 – 11.00Προεδρείο: Γ. Ρουμπακιάς, Ελ Ζωγραφάκη, Ν. Σκίκος
Ανακοίνωση των πορισμάτων της συζήτησης στις παράλληλες συνεδρίες

11.00 – 11.30Διάλειμμα – καφές
11.30 – 13.00Προεδρείο: Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε.
Παρεμβάσεις συνέδρων
Συζήτηση
Σύνοψη πορισμάτων
Λήξη των εργασιών του Συνεδρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.