ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Των Εκπαιδευτικών ΤΕ01 του 4ου ΕΠΑΛ Ν Ιωνίας
Μαγνησίας (Εσπερινό)
ΚΑΤΑ
του Διευθυντή του 4ου ΕΠΑΛ
Προς:
1. Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας
2. Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ
2. Προϊστάμενο Γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
3. Περιφερειακή Δ/ντρια Θεσσαλίας
4. Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
(Γραφεία κ. Αναπληρώτριας Υπουργού & κ.Υφυπουργού)
5. Συνήγορο του Πολίτη
Γνωστοποίηση: ΕΛΜΕ Μαγνησίας, ΟΛΜΕ, ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1, ΑΔΕΔΥ
Εμείς οι παρακάτω υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01, που υπηρετούμε στο 4ο ΕΠΑΛ Ν Ιωνίας: Καποδίστρια Αικατερίνη ΤΕ01-01, Καραστέργιος Κωνσταντίνος ΤΕ01-03, Αγγελοσόπουλος Ευάγγελος ΤΕ01-03, Μυλωνάς Γεώργιος ΤΕ01-02 και Αρίδης Ιωάννης ΤΕ01-02, καταγγέλλουμε τον Διευθυντή του Σχολείου μας για την μεροληπτική και παράνομη τακτική του (πέρα και έξω από κάθε εκπαιδευτική και υπηρεσιακή διαδικασία), που ακολουθεί αυτά τα τρία (3) χρόνια που είναι διευθυντής στο θέμα των αναθέσεων των εργαστηριακών και των σχεδιαστικών μαθημάτων στο Σχολείο μας.
Των Εκπαιδευτικών ΤΕ01 του 4ου ΕΠΑΛ Ν Ιωνίας
Μαγνησίας (Εσπερινό)
ΚΑΤΑ
του Διευθυντή του 4ου ΕΠΑΛ
Προς:
1. Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας
2. Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ
2. Προϊστάμενο Γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
3. Περιφερειακή Δ/ντρια Θεσσαλίας
4. Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
(Γραφεία κ. Αναπληρώτριας Υπουργού & κ.Υφυπουργού)
5. Συνήγορο του Πολίτη
Γνωστοποίηση: ΕΛΜΕ Μαγνησίας, ΟΛΜΕ, ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1, ΑΔΕΔΥ
Εμείς οι παρακάτω υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01, που υπηρετούμε στο 4ο ΕΠΑΛ Ν Ιωνίας: Καποδίστρια Αικατερίνη ΤΕ01-01, Καραστέργιος Κωνσταντίνος ΤΕ01-03, Αγγελοσόπουλος Ευάγγελος ΤΕ01-03, Μυλωνάς Γεώργιος ΤΕ01-02 και Αρίδης Ιωάννης ΤΕ01-02, καταγγέλλουμε τον Διευθυντή του Σχολείου μας για την μεροληπτική και παράνομη τακτική του (πέρα και έξω από κάθε εκπαιδευτική και υπηρεσιακή διαδικασία), που ακολουθεί αυτά τα τρία (3) χρόνια που είναι διευθυντής στο θέμα των αναθέσεων των εργαστηριακών και των σχεδιαστικών μαθημάτων στο Σχολείο μας.
Η συνεχής εμμονή του εν λόγου υπηρεσιακού παράγοντα ότι… δήθεν δεν έχουμε 1η ανάθεση μαθημάτων και μάλιστα σε προτεραιότητα (ως μοναδική μας απασχόληση) σύμφωνα με τα ισχύοντα, εκτός ότι παραβιάζει τα όρια της υπαλληλικής και εκπαιδευτικής νομοθεσίας, ασκεί το διοικητικό του έργο με προκλητικό τρόπο, πλημμελώς και με πρωτοφανή εμπάθεια απέναντι στον κλάδο μας και σε εμάς τους ίδιους!
Αντί του προϊσταμένου-διευθυντού της σχολικής μονάδας που υπηρετούμε με οργανική θέση για πάνω από 20 χρόνια ο καθένας, έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον εκπρόσωπο μιας συντεχνίας που «πασχίζει» να βολεύει τους δικούς του ανθρώπου σε βάρος της άρτιας εργαστηριακής εκπαίδευσης των μαθητών της Μαγνησίας και αυριανούς τεχνικούς και επιστήμονες! Καθώς καταστρατηγεί κάθε έννοια δημοκρατικής διαδικασίας και συλλογικότητας αλλά βάζοντας (σκόπιμα) το Σύλλογο διδασκόντων να νομοθετήσει επειδή ο ίδιος αρνείται να εφαρμόσει τη σχετική Υ.Α. για τις αναθέσεις μαθημάτων στου εργαστηριακούς καθηγητές κλάδου ΤΕ1.
Συγκεκριμένα το όλο θέμα δημιουργήθηκε πριν από 3 χρόνια, αλλά κορυφώθηκε φέτος, και έχει ως εξής:
Συγκεκριμένα το όλο θέμα δημιουργήθηκε πριν από 3 χρόνια, αλλά κορυφώθηκε φέτος, και έχει ως εξής:
1. Με την Γ2 118842 17/9/08 μας ανακοινώθηκαν οι νέες αναθέσεις μαθημάτων οι οποίες δεν είχαν για τον κλάδο μας (ΤΕ01) κανένα μάθημα ως Α ανάθεση.
2. Το Υπουργείο μετά και από δικές μας πιέσεις και βλέποντας το άστοχο όσο και παράτυπο της απόφασης του, προβαίνει σε τροποποίηση της παραπάνω και με την Γ2 140990 3/11/08 αποφασίζει: (μεταφέρεται αυτούσια) τροποποιείται η υπ αριθμ.118842/Γ2/17-9-08 κατά το μέρος που αφορά τις αναθέσεις των εκπαιδευτικών, κλάδου ΤΕ01. Στους ανωτέρω εκπαιδευτικούς δύναται να ανατίθενται τα εργαστήρια ως πρώτη (Α) ανάθεση, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα.
Κατόπιν και ενώ αρχικά δεν μας είχαν ανατεθεί ώρες, μας δίνονται και συμπληρώνουμε ωράριο, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο και περνάει εκείνη η σχολική χρονιά με διαμαρτυρίες από την πλευρά μας για το παράτυπο των αναθέσεων όπως εφαρμόζεται στο σχολείο μας.
3. Ακολουθούν οι Δ2 14183α 9/2/09 συμπληρωματική οδηγία για κενά και πλεονάσματα σχ. έτους 2009-10, και η Δ2 3508α 20/1/10 όμοια για το σχ. έτος 2010-11(οι οποίες αναφέρουν να ληφθεί υπόψη και η Γ2 140990 3/11/08).
4. Ακολουθεί η Γ2 112037 15/9/09 απάντηση της Διεύθυνσης Σπουδών του ΥΠ.Ε.Π.Θ. τμήμα Β προς το τμήμα Δ, μετά από ερώτημα του Συλλόγου μας (ΠΕΤΕΕΜ ΤΕ01) και απάντηση και προς τον Σύλλογό μας, η οποία αναφέρεται στις παλαιότερες Γ2 3325 / 4/9/89, Γ2 2662 16/5/94 και Γ2 967 2/3/99, οι οποίες ρυθμίζουν ακόμα τα των αναθέσεων του κλάδου μας και καταλήγει: (μεταφέρεται αυτούσια) Ωστόσο με την υπ. αριθμ. 140990 Γ2 3/11/08 απόφαση του Υφυπουργού του ΥΠ.Ε.Π.Θ. που τροποποιεί την υπ. αριθμ. 118842 Γ2 17/9/08 ομοία οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01 δύνανται να έχουν ως πρώτη (Α) ανάθεση τα Εργαστήρια, όπως ίσχυε πριν απο την τροποποίησή της.
Α. Παρόλα αυτά και παρά το ότι και ο Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων Θεσσαλίας κ. Α Μπλιούμης με email του, σε σχετικό ερώτημα που του θέσαμε αποφαίνεται: ότι η Γ2 3325 4/9/89 είναι σε ισχύ (μεταφέρεται αυτούσια) και δεν πρέπει να δημιουργούνται (πλασματικές) υπεραριθμίες εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01, εξαιτίας συμμετοχής των άλλων κλάδων στη διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων.
Β. Ακολουθεί παράσταση μας στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Μαγνησίας (μαζί με το προεδρείο της κλαδικής μας Πανελλήνιας Ένωσης – ΠΕΤΕΕΜ ΤΕ01) και μελών του Δ.Σ. του παραρτήματος Θεσσαλίας όπου εκθέσαμε το πρόβλημα μας, διότι συνεχίζεται αυτή η κατάσταση και δεν μας ανατίθενται τα μαθήματα που ο νόμος 1566/85 ρητά ορίζει, όπως επίσης και το διοριστήριο μας, και το ΠΥΣΔΕ μας απαντά με την υπ. αριθμ. 75/24-3-2010 ότι:
1ο αρμοδιότητα για την κατανομή ωρών έχει ο Διευθυντής με το Σύλλογο Διδασκόντων.
2ο το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας στην αρμοδιότητα του οποίου είναι ο προσδιορισμός των κενών και πλεονασμάτων για μεταθέσεις εκπαιδευτικών στην συνεδρίαση του στις 22/01/2010 πράξη 4η που προσδιόρισε κενά και υπεραριθμίες για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2010-2011 δεν προσδιόρισε υπεραριθμία κλάδου ΤΕ01 στο 4ο ΕΠΑ.Λ. Ν. Ιωνίας.
Γ. Παρόλα αυτά συνεχίζαμε να έχουμε ελλιπές ωράριο, αλλά για να μην διαταραχτεί η σχολική κοινότητα και η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θελήσαμε να ζητήσουμε αλλαγή του Ωρολογίου προγράμματος μιας και διανύαμε το μέσον του Β' τετραμήνου και πλησιάζαμε στο τέλος της χρονιάς.
Ελπίζοντας ότι με το νέο σχολικό έτος 2010-11 δεν θα έχουμε την ίδια αντιμετώπιση από την διεύθυνση του Σχολείου.
Δ. Όμως σήμερα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ο Δ/ντής μας ανακοινώνει πάλι ότι δεν προτίθεται να εφαρμόσει τις σχετικές διαδικασίες.
Δεν δέχεται το δύναται της Γ2 / 140990 3/11/08, δηλαδή δεν δέχεται το ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ της λέξης, αλλά το υποθετικό!
Δεν εφαρμόζει την Γ2 140990 3/11/08, κάνει διάφορα, (σκόπιμα) υποθετικά ερωτήματα και ερωτά αν θα πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο πρώτα οι συνάδελφοι ΠΕ και μετά οι ΤΕ01, δίνει διάφορες ερμηνείες στην νομοθεσία που αυτός θεωρεί σωστές, και ζητά και από εμάς να νομοθετήσουμε και να ερμηνεύσουμε τον νόμο.
Δεν έχει καταλάβει ότι όλοι είμαστε εδώ για να εφαρμόζουμε την νομοθεσία απαράκλητα και όχι κατά το δοκούν, ότι εμείς δεν νομοθετούμε, αλλά πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας στην εκπαίδευση και στους μαθητές μας, που γι αυτό είμαστε ταγμένοι εδώ, για να βοηθήσουμε με εφόδια την νέα γενιά που εργάζεται, μοχθεί και συνάμα σπουδάζει, στο δύσκολο σημερινό κόσμο και αυτό πρέπει να προσπαθούμε .
Μήπως αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους, που βλέπουν την Εκπαίδευση και μάλιστα την Τεχνική, σαν πάρεργο ή σαν σκαλοπάτι για άλλους στόχους.
Εμείς προερχόμαστε από την Τεχνική Εκπαίδευση, καμαρώνουμε γι αυτό ελπίζουμε σε αυτή και πονάμε γι αυτήν.
Προσπαθεί όμως με ένα τρόπο καθόλου κομψό, υπερβολικά παραγοντίστικο, αντισυναδελφικό, μικροπολιτικό και συντεχνιακό να παρεκκλίνει από την νόμιμη οδό και να κωλυσιεργεί θέτοντας διάφορα ερωτήματα και μη παίρνοντας απαντήσεις (γιατί τι απάντηση να πάρεις, σε νέο σου ερώτημα που έχει ήδη απαντηθεί).
Για όλα αυτά και επειδή δεν είμαστε διατεθειμένοι να είμαστε πάλι οι καταδιωκόμενοι της εκπαίδευσης, για το χατίρι κάποιων, προβαίνουμε σε αυτή μας την καταγγελία και ζητάμε να πάρετε μέτρα επί όσων συμβαίνουν εις βάρος μας.
Δεν καταλαβαίνουμε πως είναι δυνατόν, εφόσον η μοναδική μας ανάθεση (όχι μόνο η 1η ανάθεση) είναι τα εργαστηριακά μαθήματα και το σχέδιο να τα αρνηθούμε, να μας ζητάνε να συνηγορήσουμε σε κάτι τέτοιο και να απεμπολήσουμε το δικαίωμα μας στην εργασία και την υπαλληλική μας ιδιότητα. Εργασία που όλα αυτά τα χρόνια προσφέρουμε στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση που την στηρίξαμε σε χρόνια δύσκολα, όταν άλλοι δεν ήθελαν να ακούσουν για αυτήν.
Έχουμε προσφέρει, και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε σε πείσμα όσων θέλουν να μας καταδιώκουν .
Για όλα αυτά καταγγέλλουμε τον διευθυντή του 4ου ΕΠΑΛ (εσπερινό) Ν. Ιωνίας Βόλου και ζητάμε από την υπηρεσία και κάθε δικαιοδοτικό όργανο της πολιτείας να ασκήσουν τις εκ του νόμου προβλεπόμενες αρμοδιότητές τους για να διασφαλιστούν οι οργανικές μας θέσεις, η συνέχεια στην εργασία μας ως μονίμων εκπαιδευτικών στη σχολική μας μονάδα καθώς επίσης και την αποκατάσταση του τρωθέντος κύρους της υπηρεσίας.
Η συνέχιση για άλλη μία χρονιά του ίδιου σκηνικού με τις εμμονές, ραδιουργίες και παιχνίδια των εκπροσώπων της διοίκησης σε βάρος μας, αλλά και σε βάρος της εκπαιδευτικής λειτουργίας δεν εγγυάται πλέον και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και της εκπαιδευτικής κοινότητας γενικότερα.
Επιτέλους πρέπει να πάρει ένα οριστικό τέλος το «δράμα» που βιώνουμε όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί του 4ου ΕΠΑΛ και να εξασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου μας σε μία δύσκολη περίοδο για την εκπαίδευση, κάτι που μάλλον δεν συγγενή τον κ. διευθυντή μας μπροστά σε άλλους στόχους που μάλλον θέλει να υπηρετήσει !
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες
Βόλος 14/9/2010
Οι εκπ/κοί ΤΕ01
του 4ου ΕΠΑ.Λ. Ν. Ιωνίας
Καποδίστρια Αικατερίνη ΤΕ01-01
Καραστέργιος Κωνσταντίνος ΤΕ01-03
Αγγελοσόπουλος Ευάγγελος ΤΕ01-03
Μυλωνάς Γεώργιος ΤΕ01-02
Αρίδης Ιωάννης ΤΕ01-02
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας.
2. Το Υπουργείο μετά και από δικές μας πιέσεις και βλέποντας το άστοχο όσο και παράτυπο της απόφασης του, προβαίνει σε τροποποίηση της παραπάνω και με την Γ2 140990 3/11/08 αποφασίζει: (μεταφέρεται αυτούσια) τροποποιείται η υπ αριθμ.118842/Γ2/17-9-08 κατά το μέρος που αφορά τις αναθέσεις των εκπαιδευτικών, κλάδου ΤΕ01. Στους ανωτέρω εκπαιδευτικούς δύναται να ανατίθενται τα εργαστήρια ως πρώτη (Α) ανάθεση, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα.
Κατόπιν και ενώ αρχικά δεν μας είχαν ανατεθεί ώρες, μας δίνονται και συμπληρώνουμε ωράριο, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο και περνάει εκείνη η σχολική χρονιά με διαμαρτυρίες από την πλευρά μας για το παράτυπο των αναθέσεων όπως εφαρμόζεται στο σχολείο μας.
3. Ακολουθούν οι Δ2 14183α 9/2/09 συμπληρωματική οδηγία για κενά και πλεονάσματα σχ. έτους 2009-10, και η Δ2 3508α 20/1/10 όμοια για το σχ. έτος 2010-11(οι οποίες αναφέρουν να ληφθεί υπόψη και η Γ2 140990 3/11/08).
4. Ακολουθεί η Γ2 112037 15/9/09 απάντηση της Διεύθυνσης Σπουδών του ΥΠ.Ε.Π.Θ. τμήμα Β προς το τμήμα Δ, μετά από ερώτημα του Συλλόγου μας (ΠΕΤΕΕΜ ΤΕ01) και απάντηση και προς τον Σύλλογό μας, η οποία αναφέρεται στις παλαιότερες Γ2 3325 / 4/9/89, Γ2 2662 16/5/94 και Γ2 967 2/3/99, οι οποίες ρυθμίζουν ακόμα τα των αναθέσεων του κλάδου μας και καταλήγει: (μεταφέρεται αυτούσια) Ωστόσο με την υπ. αριθμ. 140990 Γ2 3/11/08 απόφαση του Υφυπουργού του ΥΠ.Ε.Π.Θ. που τροποποιεί την υπ. αριθμ. 118842 Γ2 17/9/08 ομοία οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ01 δύνανται να έχουν ως πρώτη (Α) ανάθεση τα Εργαστήρια, όπως ίσχυε πριν απο την τροποποίησή της.
Α. Παρόλα αυτά και παρά το ότι και ο Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων Θεσσαλίας κ. Α Μπλιούμης με email του, σε σχετικό ερώτημα που του θέσαμε αποφαίνεται: ότι η Γ2 3325 4/9/89 είναι σε ισχύ (μεταφέρεται αυτούσια) και δεν πρέπει να δημιουργούνται (πλασματικές) υπεραριθμίες εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01, εξαιτίας συμμετοχής των άλλων κλάδων στη διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων.
Β. Ακολουθεί παράσταση μας στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Μαγνησίας (μαζί με το προεδρείο της κλαδικής μας Πανελλήνιας Ένωσης – ΠΕΤΕΕΜ ΤΕ01) και μελών του Δ.Σ. του παραρτήματος Θεσσαλίας όπου εκθέσαμε το πρόβλημα μας, διότι συνεχίζεται αυτή η κατάσταση και δεν μας ανατίθενται τα μαθήματα που ο νόμος 1566/85 ρητά ορίζει, όπως επίσης και το διοριστήριο μας, και το ΠΥΣΔΕ μας απαντά με την υπ. αριθμ. 75/24-3-2010 ότι:
1ο αρμοδιότητα για την κατανομή ωρών έχει ο Διευθυντής με το Σύλλογο Διδασκόντων.
2ο το ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας στην αρμοδιότητα του οποίου είναι ο προσδιορισμός των κενών και πλεονασμάτων για μεταθέσεις εκπαιδευτικών στην συνεδρίαση του στις 22/01/2010 πράξη 4η που προσδιόρισε κενά και υπεραριθμίες για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2010-2011 δεν προσδιόρισε υπεραριθμία κλάδου ΤΕ01 στο 4ο ΕΠΑ.Λ. Ν. Ιωνίας.
Γ. Παρόλα αυτά συνεχίζαμε να έχουμε ελλιπές ωράριο, αλλά για να μην διαταραχτεί η σχολική κοινότητα και η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θελήσαμε να ζητήσουμε αλλαγή του Ωρολογίου προγράμματος μιας και διανύαμε το μέσον του Β' τετραμήνου και πλησιάζαμε στο τέλος της χρονιάς.
Ελπίζοντας ότι με το νέο σχολικό έτος 2010-11 δεν θα έχουμε την ίδια αντιμετώπιση από την διεύθυνση του Σχολείου.
Δ. Όμως σήμερα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ο Δ/ντής μας ανακοινώνει πάλι ότι δεν προτίθεται να εφαρμόσει τις σχετικές διαδικασίες.
Δεν δέχεται το δύναται της Γ2 / 140990 3/11/08, δηλαδή δεν δέχεται το ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ της λέξης, αλλά το υποθετικό!
Δεν εφαρμόζει την Γ2 140990 3/11/08, κάνει διάφορα, (σκόπιμα) υποθετικά ερωτήματα και ερωτά αν θα πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο πρώτα οι συνάδελφοι ΠΕ και μετά οι ΤΕ01, δίνει διάφορες ερμηνείες στην νομοθεσία που αυτός θεωρεί σωστές, και ζητά και από εμάς να νομοθετήσουμε και να ερμηνεύσουμε τον νόμο.
Δεν έχει καταλάβει ότι όλοι είμαστε εδώ για να εφαρμόζουμε την νομοθεσία απαράκλητα και όχι κατά το δοκούν, ότι εμείς δεν νομοθετούμε, αλλά πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας στην εκπαίδευση και στους μαθητές μας, που γι αυτό είμαστε ταγμένοι εδώ, για να βοηθήσουμε με εφόδια την νέα γενιά που εργάζεται, μοχθεί και συνάμα σπουδάζει, στο δύσκολο σημερινό κόσμο και αυτό πρέπει να προσπαθούμε .
Μήπως αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους, που βλέπουν την Εκπαίδευση και μάλιστα την Τεχνική, σαν πάρεργο ή σαν σκαλοπάτι για άλλους στόχους.
Εμείς προερχόμαστε από την Τεχνική Εκπαίδευση, καμαρώνουμε γι αυτό ελπίζουμε σε αυτή και πονάμε γι αυτήν.
Προσπαθεί όμως με ένα τρόπο καθόλου κομψό, υπερβολικά παραγοντίστικο, αντισυναδελφικό, μικροπολιτικό και συντεχνιακό να παρεκκλίνει από την νόμιμη οδό και να κωλυσιεργεί θέτοντας διάφορα ερωτήματα και μη παίρνοντας απαντήσεις (γιατί τι απάντηση να πάρεις, σε νέο σου ερώτημα που έχει ήδη απαντηθεί).
Για όλα αυτά και επειδή δεν είμαστε διατεθειμένοι να είμαστε πάλι οι καταδιωκόμενοι της εκπαίδευσης, για το χατίρι κάποιων, προβαίνουμε σε αυτή μας την καταγγελία και ζητάμε να πάρετε μέτρα επί όσων συμβαίνουν εις βάρος μας.
Δεν καταλαβαίνουμε πως είναι δυνατόν, εφόσον η μοναδική μας ανάθεση (όχι μόνο η 1η ανάθεση) είναι τα εργαστηριακά μαθήματα και το σχέδιο να τα αρνηθούμε, να μας ζητάνε να συνηγορήσουμε σε κάτι τέτοιο και να απεμπολήσουμε το δικαίωμα μας στην εργασία και την υπαλληλική μας ιδιότητα. Εργασία που όλα αυτά τα χρόνια προσφέρουμε στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση που την στηρίξαμε σε χρόνια δύσκολα, όταν άλλοι δεν ήθελαν να ακούσουν για αυτήν.
Έχουμε προσφέρει, και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε σε πείσμα όσων θέλουν να μας καταδιώκουν .
Για όλα αυτά καταγγέλλουμε τον διευθυντή του 4ου ΕΠΑΛ (εσπερινό) Ν. Ιωνίας Βόλου και ζητάμε από την υπηρεσία και κάθε δικαιοδοτικό όργανο της πολιτείας να ασκήσουν τις εκ του νόμου προβλεπόμενες αρμοδιότητές τους για να διασφαλιστούν οι οργανικές μας θέσεις, η συνέχεια στην εργασία μας ως μονίμων εκπαιδευτικών στη σχολική μας μονάδα καθώς επίσης και την αποκατάσταση του τρωθέντος κύρους της υπηρεσίας.
Η συνέχιση για άλλη μία χρονιά του ίδιου σκηνικού με τις εμμονές, ραδιουργίες και παιχνίδια των εκπροσώπων της διοίκησης σε βάρος μας, αλλά και σε βάρος της εκπαιδευτικής λειτουργίας δεν εγγυάται πλέον και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και της εκπαιδευτικής κοινότητας γενικότερα.
Επιτέλους πρέπει να πάρει ένα οριστικό τέλος το «δράμα» που βιώνουμε όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί του 4ου ΕΠΑΛ και να εξασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου μας σε μία δύσκολη περίοδο για την εκπαίδευση, κάτι που μάλλον δεν συγγενή τον κ. διευθυντή μας μπροστά σε άλλους στόχους που μάλλον θέλει να υπηρετήσει !
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες
Βόλος 14/9/2010
Οι εκπ/κοί ΤΕ01
του 4ου ΕΠΑ.Λ. Ν. Ιωνίας
Καποδίστρια Αικατερίνη ΤΕ01-01
Καραστέργιος Κωνσταντίνος ΤΕ01-03
Αγγελοσόπουλος Ευάγγελος ΤΕ01-03
Μυλωνάς Γεώργιος ΤΕ01-02
Αρίδης Ιωάννης ΤΕ01-02
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.