Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Συνεδρίαση Επιτροπής Αποσπάσεων - Μεταθέσεων

ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409                                                                        
FAX: 210 3442287                                Αθήνα, 09/02/2011

Συνεδρίασε σήμερα 9-2-2011 η επιτροπή και συζήτησε το θέμα των αποσπάσεων, μεταθέσεων και αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων.
Από την πλευρά μου, αφού έλαβα υπόψη και τις προτάσεις των αιρετών ΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΠΕ όπως αυτές παρουσιάστηκαν στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 7-2-2011, κατέθεσα επιπλέον των προτάσεων που σας είχα γνωρίσει με το ενημερωτικό μου σημείωμα στις 29/01/2011, τα εξής:
*     Η μοριοδότηση θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να δοθεί προτεραιότητα στις αποσπάσεις συναδέλφων με σοβαρούς λόγους υγείας και οικογενειακούς, κάτι που ίσχυε τα τελευταία χρόνια. Με βάση τις προτάσεις που υπάρχουν στο κείμενο της επιτροπής σχετικά με τις αποσπάσεις που σας έχει ήδη γνωστοποιηθεί, αν ισχύσει η προβλεπόμενη μοριοδότηση των κριτηρίων μετάθεσης σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μοριοδοτούμενα κριτήρια, τότε θα συμβεί το εξής:
o   Εκπαιδευτικός με 5 χρόνια υπηρεσίας, με αναπηρία 65% και εντοπιότητα θα συγκεντρώσει τα εξής μόρια: 12,5 μόρια από τα χρόνια υπηρεσίας, 4 από την εντοπιότητα και 5 από την αναπηρία, σύνολο 21,5. Εκπαιδευτικός, άγαμος, με 8 χρόνια υπηρεσίας και με εντοπιότητα θα συγκεντρώσει 20 μόρια από τα χρόνια υπηρεσίας και 4 από την εντοπιότητα, σύνολο 24!
o   Εκπαιδευτικός με 5 χρόνια υπηρεσίας, παντρεμένος με 1 παιδί, με συνυπηρέτηση και εντοπιότητα θα συγκεντρώσει 28,5 μόρια έναντι 29 μορίων που θα συγκεντρώσει εκπαιδευτικός ελεύθερος, με 10 χρόνια υπηρεσίας και εντοπιότητα.
Επομένως, καθίσταται αναγκαία η αύξηση της μοριοδότησης για οικογενειακούς και λόγους υγείας.
*     Να αυξηθεί η μοριοδότηση της χηρείας με ανήλικα παιδιά.
*     Οι αποσπάσεις θα πρέπει να πραγματοποιούνται ως το τέλος Ιουνίου με την ολοκλήρωση των μεταθέσεων και των διορισμών.
*     Να διαγραφεί η πρόταση που υπήρχε στα κωλύματα αποσπάσεων που δεν έδινε τη δυνατότητα απόσπασης σε όσους ζητούσαν για τρίτο συνεχόμενο σχολικό έτος απόσπαση, εάν δεν είχαν υποβάλλει αίτηση μετάθεσης για την περιοχή που ζητούσαν να αποσπαστούν.
*     Το Συμβούλιο μπορεί σε εξαιρετικές περιπτώσεις που συντρέχουν ειδικοί, σοβαροί και έκτακτοι λόγοι, με ομοφωνία, να αποσπάσει εκπαιδευτικό κατ’ εξαίρεση, αιτιολογώντας την απόφασή του.
Η επιτροπή ξεκίνησε τη συζήτηση για τις μεταθέσεις. Από την πλευρά μου, πέρα των γενικών προτάσεων που αναγράφονται σε προηγούμενο ενημερωτικό μου, κατέθεσα και τις εξής:
*     Να θεσμοθετηθούν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την κάλυψη απουσιών εκπαιδευτικών βραχείας ή μακράς διάρκειας.
*     Οι ανακλήσεις των αιτήσεων μετάθεσης να πραγματοποιούνται μέχρι την έναρξη της εξέτασης των μεταθέσεων.
*     Οι εκπαιδευτικοί να παίρνουν τα μόρια του σχολείου που υπηρετούσαν έστω και αν αυτό καταργήθηκε και όχι του σχολείου της πλησιέστερης λειτουργούσας σχολικής μονάδας.
*     Σχετικά με το άρθρο 13 του Π.Δ. 50, επειδή γιατροί δεν είμαστε, να καταγραφούν όλες οι σοβαρές ασθένειες, να σταλούν στην Ολομέλεια του ΚΕΣΥ (Υπουργείο Υγείας) ώστε με απόφασή του να οριστούν οι ασθένειες που θα καθορίζουν την ένταξη των εκπαιδευτικών στην ειδική κατηγορία.
Σχετικά με την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, αυτή θα πρέπει να είναι ενιαία με τη Δευτεροβάθμια και η κατάταξη των σχολείων να γίνει σε 12 κατηγορίες, αφού αρχικά καταγραφούν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια τα δυσπρόσιτα σχολεία.
Η επιτροπή θα συνεδριάσει ξανά τη Δευτέρα 21-2-2011.
Καλώ όλους τους συναδέλφους να καταθέσουν προτάσεις στους συλλόγους, ώστε να διαμορφωθεί η καλύτερη δυνατή πρόταση για την αλλαγή του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου που διέπει τις αποσπάσεις – μεταθέσεις.
                                                                               Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο της εκπαίδευσης. Όλα τα σχόλια θα δημοσιεύονται αρκεί να μην θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός.